Home » Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdą Państwo listę najczęściej zadawanych pytań i zgłaszanych problemów na naszej infolinii. Zachęcamy do zapoznania się z tą listą przed zgłoszeniem problemu.

Brak połączenia
Problem ze skanerem
Problem z PinPadem
Problem z drukarką
Nie docierają do mnie faktury w formie elektronicznej. Czy mogą Państwo przesłać mi ponownie fakturę
Nie uzupełniłem środków na rachunku i mam blokadę terminala? Czy pobranie zostanie zrealizowane jeszcze raz?
Dlaczego nie mam faktury za Paysafecard na sprzedaż?
Na fakturze mam naliczoną opłatę za brak obrotu, co to jest za opłata?
Zakończyłem działalność gospdarczą. Co mam zrobić z terminalem?
Dlaczego na koniec miesiąca płatność jest wyższa niż sprzedaż doładowań na terminalu?
Co zrobić, gdy nie działa klawiatura do rejestracji SIM?
Co zrobić, gdy od nowego okresu rozliczeniowego wyczerpany jest limit?
Co zrobić, gdy terminal Verifone520 nie chce się połączyć?
Kiedy jest pobierana płatność poprzez polecenie zapłaty Klientów independent?
Dlaczego mam nieaktywną rejestrację kart sim?